A történelmi tudat fejlesztésének jelentősége és problémái harcba szállunk-e az "intellektuális alvilággal"? /
A történelemoktatás válságban van, és ez a válság összefügg az általános történelmi kultúra leépülésével. Miközben a történelemtanítás igyekszik továbbra is a történettudomány szemléletét és a történeti kutatások eredményeit közvetíteni, a mindennapi életben és a médiákban zajló viták tartalma és ha...
Elmentve itt :
Szerző: | Kojanitz László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 11 |
Kulcsszavak: | Történelem tanítása, Történelmi tudat, Történelmi gondolkodás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.11.54 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46610 |
Hasonló tételek
-
A történelmi interpretáció fogalmának tanítása
Szerző: Kojanitz László
Megjelent: (2021) -
Miért kell végigülnünk unalmas órák sokaságát?
Szerző: Varga Attila
Megjelent: (2021) -
Az ókor alkonya a NAT 2020 és az új gimnáziumi történelemtankönyv /
Szerző: Grüll Tibor
Megjelent: (2021) -
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2020) -
A matematikaoktatás környezete a matematikát oktató pedagógusok vélekedése az oktatási rendszer jellemzőiről /
Szerző: Dudok Fanni, et al.
Megjelent: (2020)