Ahol jó tanárnak és diáknak lenni
Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, ame...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 8 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46552 |
LEADER | 01380nab a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc46552 | ||
005 | 20191125104524.0 | ||
008 | 191125s2019 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Bacskai Katinka | |
245 | 1 | 0 | |a Ahol jó tanárnak és diáknak lenni |h [elektronikus dokumentum] / |c Bacskai Katinka |
260 | |a Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |b Szeged |c 2019 | ||
300 | |a 120-123 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 29 No. 8 | |
520 | 3 | |a Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, amelyet a tucatnyinál is több kutatás során erről a három témáról fölhalmozott, hiszen a monográfia a disszertáció szerkesztett, néhány ponton módosított változata. | |
695 | |a Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés | ||
700 | 0 | 1 | |a Széll Krisztián |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/46552/1/iskolakultura_2019_08_120-123.pdf |z Dokumentum-elérés |