Ahol jó tanárnak és diáknak lenni

Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, ame...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bacskai Katinka
További közreműködők: Széll Krisztián
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Sorozat:Iskolakultúra 29 No. 8
Kulcsszavak:Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46552
LEADER 01380nab a2200205 i 4500
001 misc46552
005 20191125104524.0
008 191125s2019 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Bacskai Katinka 
245 1 0 |a Ahol jó tanárnak és diáknak lenni  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bacskai Katinka 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar  |b Szeged  |c 2019 
300 |a 120-123 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 29 No. 8 
520 3 |a Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, amelyet a tucatnyinál is több kutatás során erről a három témáról fölhalmozott, hiszen a monográfia a disszertáció szerkesztett, néhány ponton módosított változata. 
695 |a Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés 
700 0 1 |a Széll Krisztián 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/46552/1/iskolakultura_2019_08_120-123.pdf  |z Dokumentum-elérés