Ahol jó tanárnak és diáknak lenni

Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, ame...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bacskai Katinka
További közreműködők: Széll Krisztián
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2019
Sorozat:Iskolakultúra 29 No. 8
Kulcsszavak:Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46552
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, amelyet a tucatnyinál is több kutatás során erről a három témáról fölhalmozott, hiszen a monográfia a disszertáció szerkesztett, néhány ponton módosított változata.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:120-123
ISSN:1215-5233