Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében

A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Veres Gábor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra Online
Kulcsszavak:Projektpedagógia - módszer, Oktatási módszer, Tanulási módszer, Tantárgypedagógia, Természettudományok tanítása
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/45544
LEADER 01128nab a2200181 i 4500
001 misc45544
005 20191106140611.0
008 181001s2010 hu o 0|| zxx d
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Veres Gábor 
245 1 0 |a Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Veres Gábor 
260 |c 2010 
300 |a 61-77 
490 0 |a Iskolakultúra Online 
520 3 |a A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe. 
695 |a Projektpedagógia - módszer, Oktatási módszer, Tanulási módszer, Tantárgypedagógia, Természettudományok tanítása 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/45544/1/iol_2010_001_061-077.pdf  |z Dokumentum-elérés