Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében
A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra Online
|
Kulcsszavak: | Projektpedagógia - módszer, Oktatási módszer, Tanulási módszer, Tantárgypedagógia, Természettudományok tanítása |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/45544 |
LEADER | 01128nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc45544 | ||
005 | 20191106140611.0 | ||
008 | 181001s2010 hu o 0|| zxx d | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Veres Gábor | |
245 | 1 | 0 | |a Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében |h [elektronikus dokumentum] / |c Veres Gábor |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 61-77 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra Online | |
520 | 3 | |a A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe. | |
695 | |a Projektpedagógia - módszer, Oktatási módszer, Tanulási módszer, Tantárgypedagógia, Természettudományok tanítása | ||
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/45544/1/iol_2010_001_061-077.pdf |z Dokumentum-elérés |