Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében

A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Veres Gábor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra Online
Kulcsszavak:Projektpedagógia - módszer, Oktatási módszer, Tanulási módszer, Tantárgypedagógia, Természettudományok tanítása
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/45544
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:61-77