Az óvodai csoportszobai számítógépek
Az óvodai csoportszobai számítógép-használat jelenlegi gyakorlata a számítógépet a „drillező játék- és oktatógép” funkciójában tartja. A helyzet kialakulásában szerepe volt annak a fejlesztési politikának, mely (saját) szektorális invenciók hiányában kompakt megoldásokat vásárolt – importált – az in...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42789 |
Tartalmi kivonat: | Az óvodai csoportszobai számítógép-használat jelenlegi gyakorlata a számítógépet a „drillező játék- és oktatógép” funkciójában tartja. A helyzet kialakulásában szerepe volt annak a fejlesztési politikának, mely (saját) szektorális invenciók hiányában kompakt megoldásokat vásárolt – importált – az információs technológiai szektor egyik globális nagyvállalatától, kihasználatlanul hagyva a lokális szinten teljesítőképes fejlesztői és szolgáltatói kapacitásokat. A tanulmányban adatok alapján kimutatjuk, hogy a szülők szívesen veszik gyermekük óvodai számítógépes fejlesztését, de jelentőségét tekintve sokkal lényegtelenebbnek tartják azt, mint a gyerek számára nyújtott egyéb – főként humán jellegű – óvodai szolgáltatásokat. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 115-126 |
ISSN: | 1215-5233 |