Egy sajátos diszciplína felbukkanása az európajog oktatásának néhány kérdése /
Egy jogfilozófiai távolságból és általánosságból való megközelítés természetszerűleg nem vindikálhat magának arra nézve felhatalmazást, hogy magának az európajognak az oktatásáról véleményt formáljon. Ugyanakkor érzékelheti, hogy itt egy teljes jogági tagoltságnak megfelelő kurrikuláris sokféleség e...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 11-12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42647 |
Tartalmi kivonat: | Egy jogfilozófiai távolságból és általánosságból való megközelítés természetszerűleg nem vindikálhat magának arra nézve felhatalmazást, hogy magának az európajognak az oktatásáról véleményt formáljon. Ugyanakkor érzékelheti, hogy itt egy teljes jogági tagoltságnak megfelelő kurrikuláris sokféleség egyetlen specifikus tárgyban való megkettőzéséről van és lehet csupán szó – csakúgy, mint például az úgynevezett római jognak önálló tárgyként kiemelt tanításakor |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 83-88 |
ISSN: | 1215-5233 |