Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években

Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nóbik Attila
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 3-4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42620
LEADER 01125nab a2200181 i 4500
001 misc42620
005 20191106140636.0
008 180706s2008 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Nóbik Attila 
245 1 0 |a Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Nóbik Attila 
260 |c 2008 
300 |a 39-49 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 18 No. 3-4 
520 3 |a Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi pedagógusképzésben a 19. század közepétől a 20. század közepéig terjedő időszakban használt neveléstörténeti tankönyveket vizsgáltuk, elsősorban problématörténeti megközelítésben.a 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42620/1/15_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf  |z Dokumentum-elérés