Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években
Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 3-4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42620 |
LEADER | 01125nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42620 | ||
005 | 20191106140636.0 | ||
008 | 180706s2008 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Nóbik Attila | |
245 | 1 | 0 | |a Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években |h [elektronikus dokumentum] / |c Nóbik Attila |
260 | |c 2008 | ||
300 | |a 39-49 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 18 No. 3-4 | |
520 | 3 | |a Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi pedagógusképzésben a 19. század közepétől a 20. század közepéig terjedő időszakban használt neveléstörténeti tankönyveket vizsgáltuk, elsősorban problématörténeti megközelítésben.a | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42620/1/15_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf |z Dokumentum-elérés |