Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években

Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nóbik Attila
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 3-4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42620
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi pedagógusképzésben a 19. század közepétől a 20. század közepéig terjedő időszakban használt neveléstörténeti tankönyveket vizsgáltuk, elsősorban problématörténeti megközelítésben.a
Terjedelem/Fizikai jellemzők:39-49
ISSN:1215-5233