Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években
Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 3-4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42620 |
Tartalmi kivonat: | Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi pedagógusképzésben a 19. század közepétől a 20. század közepéig terjedő időszakban használt neveléstörténeti tankönyveket vizsgáltuk, elsősorban problématörténeti megközelítésben.a |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 39-49 |
ISSN: | 1215-5233 |