Iskolakezdés és a társas motívumok

A szakemberek között és a köztudatban is az „iskolába menés korábban vagy később” dilemmából az utóbbi időkben egyértelműen a későbbre tolt iskolakezdés koncepciója erősödött meg. Tanulmányomban amellett kívánok érvelni, hogy léteznek a kognitív, illetve fizikai érettségen túl a társas alkalmazkodás...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Inántsy-Pap Judit
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42587
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A szakemberek között és a köztudatban is az „iskolába menés korábban vagy később” dilemmából az utóbbi időkben egyértelműen a későbbre tolt iskolakezdés koncepciója erősödött meg. Tanulmányomban amellett kívánok érvelni, hogy léteznek a kognitív, illetve fizikai érettségen túl a társas alkalmazkodás speciális esetein alapuló szempontok, melyek figyelembevételével e probléma új megvilágításba kerülhet.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:128-134
ISSN:1215-5233