Új nézőpont a kvalitatív kutatásban

Gyakorlat teszi a mestert – gyakran halljuk az örök érvényű mondást. Ez éppúgy igaz a tudományos kutatások résztvevőire, mint a mindennapok iskolai világának egyik főszereplőjére, a pedagógusra. Vélhetően a tanári, a kutatói pálya mesterei abban is egyetértenek, hogy minél jobban elmélyülnek szakter...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sántha Kálmán
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 1-2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42522
LEADER 01207nab a2200181 i 4500
001 misc42522
005 20191106140629.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Sántha Kálmán 
245 1 0 |a Új nézőpont a kvalitatív kutatásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Sántha Kálmán 
260 |c 2009 
300 |a 101-102 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 1-2 
520 3 |a Gyakorlat teszi a mestert – gyakran halljuk az örök érvényű mondást. Ez éppúgy igaz a tudományos kutatások résztvevőire, mint a mindennapok iskolai világának egyik főszereplőjére, a pedagógusra. Vélhetően a tanári, a kutatói pálya mesterei abban is egyetértenek, hogy minél jobban elmélyülnek szakterületük rejtelmeiben, annál inkább rájönnek, hogy az általuk választott úton számos olyan elágazás létezik, amelyeknek a bejárása újabb és újabb területek felfedezésének, a meglévő információk elmélyítésének vagy más kontextusba helyezésének lehetőségét rejti. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42522/1/7_EPA00011_iskolakultura_2009-1-2.pdf  |z Dokumentum-elérés