Új nézőpont a kvalitatív kutatásban
Gyakorlat teszi a mestert – gyakran halljuk az örök érvényű mondást. Ez éppúgy igaz a tudományos kutatások résztvevőire, mint a mindennapok iskolai világának egyik főszereplőjére, a pedagógusra. Vélhetően a tanári, a kutatói pálya mesterei abban is egyetértenek, hogy minél jobban elmélyülnek szakter...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 1-2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42522 |
Tartalmi kivonat: | Gyakorlat teszi a mestert – gyakran halljuk az örök érvényű mondást. Ez éppúgy igaz a tudományos kutatások résztvevőire, mint a mindennapok iskolai világának egyik főszereplőjére, a pedagógusra. Vélhetően a tanári, a kutatói pálya mesterei abban is egyetértenek, hogy minél jobban elmélyülnek szakterületük rejtelmeiben, annál inkább rájönnek, hogy az általuk választott úton számos olyan elágazás létezik, amelyeknek a bejárása újabb és újabb területek felfedezésének, a meglévő információk elmélyítésének vagy más kontextusba helyezésének lehetőségét rejti. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 101-102 |
ISSN: | 1215-5233 |