A közoktatási típusú sportiskolai kerettantervek tantervelméleti vonatkozásai
A Kormány 202/2007. (VII. 31.) rendelete részeként kihirdetésre kerülő Nemzeti alaptanterv 2007. évi változatának egyik pozitív eleme a közoktatási típusú sportiskolai nevelés és oktatás megjelenése volt. A rendelet értelmében számos iskola láthat el sportiskolai feladatot meghatározott sportágak kö...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42458 |
Tartalmi kivonat: | A Kormány 202/2007. (VII. 31.) rendelete részeként kihirdetésre kerülő Nemzeti alaptanterv 2007. évi változatának egyik pozitív eleme a közoktatási típusú sportiskolai nevelés és oktatás megjelenése volt. A rendelet értelmében számos iskola láthat el sportiskolai feladatot meghatározott sportágak körében, a helyi közoktatási típusú sportiskolai kerettanterve alapján. Ezeknek az iskoláknak biztosítaniuk kell a testnevelés tantárgy emelt szintű oktatását az elsőtől a tizenkettedik osztályig. A tanintézetek több sportág közül választhatnak a helyi sajátosságaiknak, létesítményeiknek, igényeiknek megfelelően. Az iskolák órarendbe iktatva, egy vagy több kiválasztott sportágra szakosodva, sportági képzést végezhetnek az alkalmazásukban lévő szakedzőkkel. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 39-49 |
ISSN: | 1215-5233 |