Kézikönyv a hogyanról

Az 1995-ös Nemzeti Alaptanterv véglegessé tette a mozgóképkultúra és médiaismeret tantárgy helyét a tanrendben. Az eltelt bő évtized a stúdium bevezetésével a szakmódszertan kiépülését, megszilárdulását is magával hozta. Ennek első tudományos igényű összegzése Szíjártó Imre Mozgóképkultúra és médiai...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: H. Papp Zsolt
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42456
LEADER 00951nab a2200181 i 4500
001 misc42456
005 20191106140616.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a H. Papp Zsolt 
245 1 0 |a Kézikönyv a hogyanról  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  H. Papp Zsolt 
260 |c 2009 
300 |a 149-151 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 7-8 
520 3 |a Az 1995-ös Nemzeti Alaptanterv véglegessé tette a mozgóképkultúra és médiaismeret tantárgy helyét a tanrendben. Az eltelt bő évtized a stúdium bevezetésével a szakmódszertan kiépülését, megszilárdulását is magával hozta. Ennek első tudományos igényű összegzése Szíjártó Imre Mozgóképkultúra és médiaismeret tanításának módszertana című munkája. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42456/1/4_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf  |z Dokumentum-elérés