Kézikönyv a hogyanról
Az 1995-ös Nemzeti Alaptanterv véglegessé tette a mozgóképkultúra és médiaismeret tantárgy helyét a tanrendben. Az eltelt bő évtized a stúdium bevezetésével a szakmódszertan kiépülését, megszilárdulását is magával hozta. Ennek első tudományos igényű összegzése Szíjártó Imre Mozgóképkultúra és médiai...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 7-8 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42456 |
Tartalmi kivonat: | Az 1995-ös Nemzeti Alaptanterv véglegessé tette a mozgóképkultúra és médiaismeret tantárgy helyét a tanrendben. Az eltelt bő évtized a stúdium bevezetésével a szakmódszertan kiépülését, megszilárdulását is magával hozta. Ennek első tudományos igényű összegzése Szíjártó Imre Mozgóképkultúra és médiaismeret tanításának módszertana című munkája. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 149-151 |
ISSN: | 1215-5233 |