Módszertani térkép a kulturális és nyelvi diverzitás megértéséhez

A tanulmánykötetben összegyűjtött és bemutatott kutatások relevanciája abban áll, hogy egyrészt feltérképezi az osztálytermi megfigyeléses technikák terén az utóbbi évtizedekben végbement nagy léptékű metodológiai fejlődés eredményeit, másrészt módszertant kínál egy – nálunk is egyre jelentősebb – m...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Szabó Ágnes
Cs. Czachesz Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42381
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A tanulmánykötetben összegyűjtött és bemutatott kutatások relevanciája abban áll, hogy egyrészt feltérképezi az osztálytermi megfigyeléses technikák terén az utóbbi évtizedekben végbement nagy léptékű metodológiai fejlődés eredményeit, másrészt módszertant kínál egy – nálunk is egyre jelentősebb – megoldásra váró társadalmi problémára: az etnikailag és nyelvileg heterogén osztályokban való integráció és hatékony pedagógia vizsgálatára.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:127-129
ISSN:1215-5233