Kettős mérce az iskola szerepének megítélésében – egy kirekesztéskutatás margójára

A rendszerváltást követő két évtizedben a magyarországi középosztály fokozottan megélte létbiztonságának csökkenését és perspektíváinak beszűkülését. Ez a folyamat, egyéb negatív tendenciákkal kiegészülve, a középosztály leértékelődéséhez vezetett. Széles társadalmi rétegek kényszerültek arra, hogy...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hüse Lajos
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2011
Sorozat:Iskolakultúra 21 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42192
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A rendszerváltást követő két évtizedben a magyarországi középosztály fokozottan megélte létbiztonságának csökkenését és perspektíváinak beszűkülését. Ez a folyamat, egyéb negatív tendenciákkal kiegészülve, a középosztály leértékelődéséhez vezetett. Széles társadalmi rétegek kényszerültek arra, hogy erőforrásaikat végsőkig kihasználva arra törekedjenek, hogy legalább a következő generáció visszaszerezhesse az elveszett helyzetet: ennek a küzdelemnek a legfőbb színtere az iskola.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:88-98
ISSN:1215-5233