A mesehősök lehetséges tipológiái
A gyermekek figyelmét olyan történetek kötik le legjobban, melyek felkeltik kíváncsiságukat és szórakoztatják őket. Életüket viszont csak akkor tudják gazdagítani, ha megmozgatják képzeletüket, szembeállítják félelmeikkel, majd a megoldást is feltárják előttük kínzó problémáikra, vágyaikat és érzelm...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 2-3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42172 |
Tartalmi kivonat: | A gyermekek figyelmét olyan történetek kötik le legjobban, melyek felkeltik kíváncsiságukat és szórakoztatják őket. Életüket viszont csak akkor tudják gazdagítani, ha megmozgatják képzeletüket, szembeállítják félelmeikkel, majd a megoldást is feltárják előttük kínzó problémáikra, vágyaikat és érzelmi világuk kérdéses pontjait kielégítik. Tehát a mese egyszerre reagál a gyermek személyiségének minden megnyilvánulására, elismerve problémáinak komolyságát, s mindeközben növeli bizalmát saját magában és szebb jövőjében |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 136-148 |
ISSN: | 1215-5233 |