Olvasni és lenni olvasáskultúra és identitás összefüggései /

Olvasáskultúra és pedagógiai identitás összefüggéseinek a vizsgálatát Békés megye 8 általános iskolájában és 2 gimnáziumban végeztük el. A kutatás a Határmenti pedagógus közösségek interkulturális kompetenciáinak erősítése című, az Európai Regionális Fejlesztési Alaphoz benyújtott pályázati program...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Virágné Horváth Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42131
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Olvasáskultúra és pedagógiai identitás összefüggéseinek a vizsgálatát Békés megye 8 általános iskolájában és 2 gimnáziumban végeztük el. A kutatás a Határmenti pedagógus közösségek interkulturális kompetenciáinak erősítése című, az Európai Regionális Fejlesztési Alaphoz benyújtott pályázati program része volt. A pályázati projekt a Partiumi Keresztény Egyetem (Nagyvárad) s a Szent István Egyetem Pedagógiai Kara (Gödöllő – Szarvas) együttműködésével valósult meg. A kutatás célja az volt, hogy feltárja az olvasáskultúra szakés szépirodalomra vonatkozó attitűdviszonyait; hogy kultúra és identitás összefüggéseit a pedagógiai szakma keretein belül mutassa meg. A tanulmány a kutatás tapasztalatait foglalja össze.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:116-123
ISSN:1215-5233