Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény...

A tanulmány azt a figyelemreméltó intézményfejlődési utat mutatja be, amely a szegregált gyógypedagógiai iskolától az integrált nevelésben részt vevők számára széles körű gyógypedagógiai szolgáltatásokat nyújtó egységes gyógypedagógiai módszertani intézményig, majd a modellértékű tudásbázisig, a ref...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Papp Gabriella
Mile Anikó
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 5
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42097
LEADER 01124nab a2200193 i 4500
001 misc42097
005 20191106140532.0
008 180706s2012 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Papp Gabriella 
245 1 0 |a Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény...  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Papp Gabriella 
260 |c 2012 
300 |a 76-83 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 22 No. 5 
520 3 |a A tanulmány azt a figyelemreméltó intézményfejlődési utat mutatja be, amely a szegregált gyógypedagógiai iskolától az integrált nevelésben részt vevők számára széles körű gyógypedagógiai szolgáltatásokat nyújtó egységes gyógypedagógiai módszertani intézményig, majd a modellértékű tudásbázisig, a referenciaintézményig vezet. Az elemző történeti áttekintés megközelítőleg egy negyedszázadot fog át, a nyolcvanas évek közepétől napjainkig. 
700 0 1 |a Mile Anikó  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42097/1/EPA00011_Iskolakultura_2012_05_076-083.pdf  |z Dokumentum-elérés