Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény...
A tanulmány azt a figyelemreméltó intézményfejlődési utat mutatja be, amely a szegregált gyógypedagógiai iskolától az integrált nevelésben részt vevők számára széles körű gyógypedagógiai szolgáltatásokat nyújtó egységes gyógypedagógiai módszertani intézményig, majd a modellértékű tudásbázisig, a ref...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Iskolakultúra
22 No. 5 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42097 |
LEADER | 01124nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42097 | ||
005 | 20191106140532.0 | ||
008 | 180706s2012 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Papp Gabriella | |
245 | 1 | 0 | |a Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény... |h [elektronikus dokumentum] / |c Papp Gabriella |
260 | |c 2012 | ||
300 | |a 76-83 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 22 No. 5 | |
520 | 3 | |a A tanulmány azt a figyelemreméltó intézményfejlődési utat mutatja be, amely a szegregált gyógypedagógiai iskolától az integrált nevelésben részt vevők számára széles körű gyógypedagógiai szolgáltatásokat nyújtó egységes gyógypedagógiai módszertani intézményig, majd a modellértékű tudásbázisig, a referenciaintézményig vezet. Az elemző történeti áttekintés megközelítőleg egy negyedszázadot fog át, a nyolcvanas évek közepétől napjainkig. | |
700 | 0 | 1 | |a Mile Anikó |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42097/1/EPA00011_Iskolakultura_2012_05_076-083.pdf |z Dokumentum-elérés |