Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény...

A tanulmány azt a figyelemreméltó intézményfejlődési utat mutatja be, amely a szegregált gyógypedagógiai iskolától az integrált nevelésben részt vevők számára széles körű gyógypedagógiai szolgáltatásokat nyújtó egységes gyógypedagógiai módszertani intézményig, majd a modellértékű tudásbázisig, a ref...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Papp Gabriella
Mile Anikó
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 5
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42097
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A tanulmány azt a figyelemreméltó intézményfejlődési utat mutatja be, amely a szegregált gyógypedagógiai iskolától az integrált nevelésben részt vevők számára széles körű gyógypedagógiai szolgáltatásokat nyújtó egységes gyógypedagógiai módszertani intézményig, majd a modellértékű tudásbázisig, a referenciaintézményig vezet. Az elemző történeti áttekintés megközelítőleg egy negyedszázadot fog át, a nyolcvanas évek közepétől napjainkig.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:76-83
ISSN:1215-5233