Drámajáték a nyelvoktatásban egy francia módszer olaszórán, az Immeuble /
Míg a ’80-as években a kommunikatív nyelvtanításra helyeződött a hangsúly, a ’90-es évek második felétől a „cselekvéses megközelítés” vált népszerűvé, melynek lényege a konkrét és komplex feladatok hosszú távon történő megvalósítása idegen nyelven. Ereje abban rejlik, hogy az idegen nyelvet tanulók...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Iskolakultúra
23 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41989 |
Tartalmi kivonat: | Míg a ’80-as években a kommunikatív nyelvtanításra helyeződött a hangsúly, a ’90-es évek második felétől a „cselekvéses megközelítés” vált népszerűvé, melynek lényege a konkrét és komplex feladatok hosszú távon történő megvalósítása idegen nyelven. Ereje abban rejlik, hogy az idegen nyelvet tanulók számára a nyelv a kommunikáció valós eszközévé válik egy kitalált világban, melyet egyéni és közös érdekek által építenek fel a tanár által megadott – földrajzilag, társadalmilag – zárt térben és időben. Minden nevet kap, s mozaikként illeszkedik be a tanulók által létrehozott fiktív világba. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 82-89 |
ISSN: | 1215-5233 |