Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe
A tanulmány nyolcadik osztályos tanulók jövőképének, valamint a jövőkép alakulásában szerepet játszó háttértényezőknek a vizsgálatát célozza. Összehasonlítjuk többségi, hátrányos helyzetű, valamint sajátos nevelési igényű tanulók vélekedéseit jövőjükről a következő területeken: oktatás és továbbtanu...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Iskolakultúra
23 No. 7-8 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41904 |
Tartalmi kivonat: | A tanulmány nyolcadik osztályos tanulók jövőképének, valamint a jövőkép alakulásában szerepet játszó háttértényezőknek a vizsgálatát célozza. Összehasonlítjuk többségi, hátrányos helyzetű, valamint sajátos nevelési igényű tanulók vélekedéseit jövőjükről a következő területeken: oktatás és továbbtanulás, család, szabadidő, barátok, kapcsolat a szülőkkel, birtokolt tárgyak. Emellett elemzésünk az énkép és a családi-otthoni körülmények, valamint a jövőről való gondolkodás összefüggéseit vizsgálja. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 3-16 |
ISSN: | 1215-5233 |