Az épség és alternatívái testtudati fókuszok terápiás és színházpedagógiai kontextusokban /
Testtudati- és színházterápiás tréningeken, színház-pedagógiai programokon gyakran tapasztaljuk, hogy eltérő módszertannal dolgozunk nagyon hasonló célok elérésének érdekében. Mind előadásunk, mind írásunk célja, hogy az olvasók betekintést nyerjenek az említett terápiák és egy színházpedagógiai par...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Iskolakultúra
24 No. 7-8 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41800 |
Tartalmi kivonat: | Testtudati- és színházterápiás tréningeken, színház-pedagógiai programokon gyakran tapasztaljuk, hogy eltérő módszertannal dolgozunk nagyon hasonló célok elérésének érdekében. Mind előadásunk, mind írásunk célja, hogy az olvasók betekintést nyerjenek az említett terápiák és egy színházpedagógiai participatív kutatás módszertanába. Szeretnénk ily módon is érzékeltetni, hogy jóllehet elméleti szinten más és más módszerekkel dolgozunk, kiindulási pontunk közös: a test. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 69-79 |
ISSN: | 1215-5233 |