Honnan hová tartunk? iránytű a szociális fejlődés segítéséhez /
Napjainkban egyre gyakrabban halljuk a ’szociális kompetencia’, ’szociális nevelés’, ’proszociális viselkedés’ kifejezéseket. Az iskolai gyakorlatban a tudás átadása, a tanulásszervezés mellett előtérbe került a szociális kompetencia fejlesztése. Egyre több tanulmány jelenik meg a szociális neveléss...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41756 |
LEADER | 01452nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41756 | ||
005 | 20191106140446.0 | ||
008 | 180706s2015 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Vígh-Kiss Erika Rozália | |
245 | 1 | 0 | |a Honnan hová tartunk? |h [elektronikus dokumentum] : |b iránytű a szociális fejlődés segítéséhez / |c Vígh-Kiss Erika Rozália |
260 | |c 2015 | ||
300 | |a 90-94 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 25 No. 10 | |
520 | 3 | |a Napjainkban egyre gyakrabban halljuk a ’szociális kompetencia’, ’szociális nevelés’, ’proszociális viselkedés’ kifejezéseket. Az iskolai gyakorlatban a tudás átadása, a tanulásszervezés mellett előtérbe került a szociális kompetencia fejlesztése. Egyre több tanulmány jelenik meg a szociális neveléssel kapcsolatban, ám számos cikk pontatlanságokat tartalmaz. Többek között ezért volt égető szükség egy olyan szintetizáló munkára, ami az eddigi részeredményeket szélesebb kontextusba helyezve újabb összefüggésekre hívja fel a figyelmünket. Mit is jelentenek a fenti fogalmak és hogyan segíthető a gyermekek proszociális viselkedésének fejlődése? A témában való eligazodásban segít Zsolnai Anikó legújabb könyve, A szociális fejlődés segítése. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41756/1/EPA00011_iskolakultura_2015_10_10.pdf |z Dokumentum-elérés |