Pályaorientáció és életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok számára a hazai képzési gyakorlatban
A fogyatékos emberek munkaerőpiaci sikeressége nagymértékben függ attól, hogy milyen pályaorientációs és életpálya-tervezési szolgáltatásokkal segítjük őket iskolaválasztási döntéseikben, piacképes végzettségük megszerzésében, majd a munka világába való átmenet során. Ebben a tanulmányban azt mutatj...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 5 |
mtmt: | http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.5.17 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41568 |
Tartalmi kivonat: | A fogyatékos emberek munkaerőpiaci sikeressége nagymértékben függ attól, hogy milyen pályaorientációs és életpálya-tervezési szolgáltatásokkal segítjük őket iskolaválasztási döntéseikben, piacképes végzettségük megszerzésében, majd a munka világába való átmenet során. Ebben a tanulmányban azt mutatjuk be, hogy milyen elméleti megközelítések és gyakorlati keretek határozzák meg az elmúlt 10 év kutatás-fejlesztési innovációit Magyarországon annak érdekében, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok közösségeik önrendelkező, látható és aktív polgáraivá válhassanak. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 17-24 |
ISSN: | 1215-5233 |