A neveléstudomány helyzetéről

A Tudománypolitikai Stratégia (2014–2020) így ír: „Az adatok idősoros vizsgálata […] a publikációs produktivitás stagnálása nyomán Magyarország folyamatosan veszti el versenyelőnyét, miközben versenytársai hasonló adatai növekedést mutatnak.” (54. o.) Több elemzés is felhívta a figyelmet arra, hogy...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Polónyi István
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 4
mtmt:http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/2016/04/01.pdf
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41554
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A Tudománypolitikai Stratégia (2014–2020) így ír: „Az adatok idősoros vizsgálata […] a publikációs produktivitás stagnálása nyomán Magyarország folyamatosan veszti el versenyelőnyét, miközben versenytársai hasonló adatai növekedést mutatnak.” (54. o.) Több elemzés is felhívta a figyelmet arra, hogy a hazai neveléstudomány nemzetközi publikációs teljesítményére különösen igaz ez a kijelentés. Mint Csapó (2015b) írja: „Magyarország nem tartozik azok közé az országok közé, ahol a neveléstudomány különösebben fejlett lenne”.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:3-20
ISSN:1215-5233