A neveléstudomány helyzetéről
A Tudománypolitikai Stratégia (2014–2020) így ír: „Az adatok idősoros vizsgálata […] a publikációs produktivitás stagnálása nyomán Magyarország folyamatosan veszti el versenyelőnyét, miközben versenytársai hasonló adatai növekedést mutatnak.” (54. o.) Több elemzés is felhívta a figyelmet arra, hogy...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 4 |
mtmt: | http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/2016/04/01.pdf |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41554 |
Tartalmi kivonat: | A Tudománypolitikai Stratégia (2014–2020) így ír: „Az adatok idősoros vizsgálata […] a publikációs produktivitás stagnálása nyomán Magyarország folyamatosan veszti el versenyelőnyét, miközben versenytársai hasonló adatai növekedést mutatnak.” (54. o.) Több elemzés is felhívta a figyelmet arra, hogy a hazai neveléstudomány nemzetközi publikációs teljesítményére különösen igaz ez a kijelentés. Mint Csapó (2015b) írja: „Magyarország nem tartozik azok közé az országok közé, ahol a neveléstudomány különösebben fejlett lenne”. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 3-20 |
ISSN: | 1215-5233 |