Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban a SAILS projekt /

A természettudomány tanításának megújítását célzó négyéves SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science – Értékelési stratégiák a természettudományok kutatásalapú tanulásához) projekt 2015 végén zárult. Ez a tanulmány a 12 ország kutatóinak összefogásával kivitelezett projekt előz...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Csapó Benő
Csíkos Csaba
Korom Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 3
mtmt:https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.3
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41497
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A természettudomány tanításának megújítását célzó négyéves SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science – Értékelési stratégiák a természettudományok kutatásalapú tanulásához) projekt 2015 végén zárult. Ez a tanulmány a 12 ország kutatóinak összefogásával kivitelezett projekt előzményeit, tágabb tudományos kereteit, általános céljait és tevékenységrendszerét mutatja be. Felidézi a fontosabb eredményeket, és felvázolja, miképpen illeszkednek azok a természettudomány tanításának fejlesztését szolgáló más törekvésekhez.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:3-16
ISSN:1215-5233