Együtt nevelés vagy külön nevelés? dilemmák a másság ellátásában Európában /
Tanulmányunkban a sajátos nevelési igényű gyermekek oktatásának történetileg kialakult, illetve napjainkban elfogadott módszereivel, a szegregáció-integráció nemzetközi dimenzióival, a fogyatékosság definíciós problémáival, az előfordulás jellegzetességeivel, az oktatás-ellátás gyakorlatával, valami...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41259 |
Tartalmi kivonat: | Tanulmányunkban a sajátos nevelési igényű gyermekek oktatásának történetileg kialakult, illetve napjainkban elfogadott módszereivel, a szegregáció-integráció nemzetközi dimenzióival, a fogyatékosság definíciós problémáival, az előfordulás jellegzetességeivel, az oktatás-ellátás gyakorlatával, valamint az oktatás finanszírozási modelljeivel foglalkozunk. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 15-27 |
ISSN: | 1215-5233 |