A vizuális nevelésről
Ez a dolgozat, a pedagógia irányából is értelmezhető alapkutatások általános irányait, valamint a vizualitással kapcsolatos határterületeket érintő szakirodalmat bemutatva, gondolatkísérlet Pierre Jacob és Marc Jeannerod ,Quand voir, c’est faire’ című tanulmánya tíz tételmondatának vizuális pedagógi...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41258 |
Tartalmi kivonat: | Ez a dolgozat, a pedagógia irányából is értelmezhető alapkutatások általános irányait, valamint a vizualitással kapcsolatos határterületeket érintő szakirodalmat bemutatva, gondolatkísérlet Pierre Jacob és Marc Jeannerod ,Quand voir, c’est faire’ című tanulmánya tíz tételmondatának vizuális pedagógiai adaptációjára. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 51-69 |
ISSN: | 1215-5233 |