Középiskolások iskolázási útjai a kilencvenes években
A kilencvenes években az oktatási rendszer komplexebbé vált és több választási lehetőséget kínál, mint korábban, az egyéni igényeket mégsem képes teljes mértékben kielégíteni. Ezért megindult a tanulási utak individualizálódása a rendszer keretein belül. Ennek a folyamatnak a föltérképezéséhez igyek...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41187 |
Tartalmi kivonat: | A kilencvenes években az oktatási rendszer komplexebbé vált és több választási lehetőséget kínál, mint korábban, az egyéni igényeket mégsem képes teljes mértékben kielégíteni. Ezért megindult a tanulási utak individualizálódása a rendszer keretein belül. Ennek a folyamatnak a föltérképezéséhez igyekszik hozzájárulni a középiskolai oktatásban tanulók és ott végzettek iskolai útjáról szóló elemzésünk. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 43-55 |
ISSN: | 1215-5233 |