|
|
|
|
LEADER |
00714nab a2200181 i 4500 |
001 |
misc13728 |
005 |
20191106141116.0 |
008 |
170607s1995 hu o 0|| hun d |
022 |
|
|
|a 0025-0260
|
040 |
|
|
|a SZTE Miscellanea Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Sallay Hedvig
|
245 |
1 |
0 |
|a Tanári szerepek percepciója
|h [elektronikus dokumentum] :
|b egy általános iskolai felmérés tanulságai /
|c Sallay Hedvig
|
260 |
|
|
|c 1995
|
300 |
|
|
|a 201-227
|
490 |
0 |
|
|a Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
|v 95 No. 3-4
|
695 |
|
|
|a Pedagógia magyar elemzés
|
856 |
4 |
0 |
|u http://misc.bibl.u-szeged.hu/13728/1/mp_1995_003_004_6103_201-227.pdf
|z Dokumentum-elérés
|