Tanári szerepek percepciója egy általános iskolai felmérés tanulságai /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sallay Hedvig
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 1995
Sorozat:Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata 95 No. 3-4
Kulcsszavak:Pedagógia magyar elemzés
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/13728
LEADER 00714nab a2200181 i 4500
001 misc13728
005 20191106141116.0
008 170607s1995 hu o 0|| hun d
022 |a 0025-0260 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Sallay Hedvig 
245 1 0 |a Tanári szerepek percepciója  |h [elektronikus dokumentum] :  |b egy általános iskolai felmérés tanulságai /  |c  Sallay Hedvig 
260 |c 1995 
300 |a 201-227 
490 0 |a Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata  |v 95 No. 3-4 
695 |a Pedagógia magyar elemzés 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/13728/1/mp_1995_003_004_6103_201-227.pdf  |z Dokumentum-elérés