Hetedik évfolyamos tanulók tudomány természetével kapcsolatos nézeteinek és természettudományos episztemológiai meggyőződéseinek vizsgálata

A major focus of international science education research is the study of NOS views (see Lederman, 2007) and epistemological beliefs in science (Kampa et al., 2016) and these contents are increasingly reflected in curriculum documents (Elby et al. 2016; Peffer & Ramezani, 2019). However, in Hung...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Márió Tibor
További közreműködők: Korom Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2024-11-11
Kulcsszavak:természettudományos nevelés, NOS-nézetek, természettudományos episztemológiai meggyőződések, kvantitatív kérdőívek, profil elemzés, általános iskola; science education, NOS views, epistemological beliefs in science, quantitative questionnaires, profile analysis, elementary school
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.12223

Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/12223

Hasonló tételek