Hetedik évfolyamos tanulók tudomány természetével kapcsolatos nézeteinek és természettudományos episztemológiai meggyőződéseinek vizsgálata
A major focus of international science education research is the study of NOS views (see Lederman, 2007) and epistemological beliefs in science (Kampa et al., 2016) and these contents are increasingly reflected in curriculum documents (Elby et al. 2016; Peffer & Ramezani, 2019). However, in Hung...
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Márió Tibor |
---|---|
További közreműködők: | Korom Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-11-11
|
Kulcsszavak: | természettudományos nevelés, NOS-nézetek, természettudományos episztemológiai meggyőződések, kvantitatív kérdőívek, profil elemzés, általános iskola; science education, NOS views, epistemological beliefs in science, quantitative questionnaires, profile analysis, elementary school |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.12223 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12223 |
Hasonló tételek
-
Történelemtanárok episztemológiai nézeteinek interjús vizsgálata egy pilot kutatás tanulságai /
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2021) -
A hetedik és a nyolcadik évfolyamos tanulók természettudományos tévképzetei
Szerző: Devcsics Annamária
Megjelent: (2014) -
A természettudománnyal kapcsolatos episztemológiai nézetek személyközpontú megközelítés a 6. évfolyamos tanulók profiljainak vizsgálatára : [absztrakt] /
Szerző: Nagy Márió Tibor, et al.
Megjelent: (2022) -
Magyarországi és vajdasági magyar középiskolások történelemről alkotott episztemológiai nézeteinek összehasonlító vizsgálata
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2019) -
A tanulók matematikai meggyőződéseinek értékelése egy három országot érintő összahasonlító vizsgálat /
Szerző: Andrews Paul, et al.
Megjelent: (2008)