Történelemre vonatkozó episztemológiai nézetek kontextussal összefüggő jellemzőinek vizsgálata 11. és 12. évfolyamon
The aim of the doctoral dissertation is to examine a few selected context-related characteristics of epistemological beliefs about history and the possibilities of their assessment in everyday classroom practice. Based on our current knowledge of the available literature, no research has been conduc...
Elmentve itt :
Szerző: | Majkić Maja |
---|---|
További közreműködők: | Korom Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2022-11-30
|
Kulcsszavak: | episztemológiai nézetek, történelem, történelemtanítás, kontextus, kérdőív; epistemological beliefs, history, history teaching, context, questionnaire |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11380 |
mtmt: | 33338560 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11380 |
Hasonló tételek
-
Az episztemológiai nézetek kulturális meghatározottságának vizsgálata (magyarországi és vajdasági magyar középiskolások) /
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2021) -
A természettudománnyal kapcsolatos episztemológiai nézetek személyközpontú megközelítés a 6. évfolyamos tanulók profiljainak vizsgálatára : [absztrakt] /
Szerző: Nagy Márió Tibor, et al.
Megjelent: (2022) -
Hetedik évfolyamos tanulók tudomány természetével kapcsolatos nézeteinek és természettudományos episztemológiai meggyőződéseinek vizsgálata
Szerző: Nagy Márió Tibor
Megjelent: (2024) -
A történelemre is hatnak a járványok
Szerző: Imre Péter Géza
Megjelent: (2024) -
Pozitív testképpel összefüggő tényezők vizsgálata serdülőkorú lányok körében
Szerző: Obál Annabella
Megjelent: (2025)