Print Shop Marketing in a Digital Era Analyzing customers' needs and influences

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Abdel-Hafez Imad Ammar
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81583
LEADER 00725nta a2200169 i 4500
001 dipl81583
005 20191111103136.0
008 191111s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Abdel-Hafez Imad Ammar 
245 1 0 |a Print Shop Marketing in a Digital Era Analyzing customers' needs and influences  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Imad Ammar Abdel-Hafez 
246 1 0 |a Print Shop Marketing in a Digital Era Analyzing customers' needs and influences  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81583/1/2018_abdel_hafez_imad_ammar.pdf  |z Dokumentum-elérés