Márkaközösségek a politika piacán a fiatal választók politikai pártok iránti lojalitásának vizsgálata a fogyasztói magatartás fogalmi rendszeréve /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Honti Tamás
További közreműködők: Prónay Szabolcs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2015
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81107
LEADER 00795nta a2200169 i 4500
001 dipl81107
005 20191111074507.0
008 191107s2015 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Honti Tamás 
245 1 0 |a Márkaközösségek a politika piacán   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a fiatal választók politikai pártok iránti lojalitásának vizsgálata a fogyasztói magatartás fogalmi rendszeréve /  |c Tamás Honti 
246 1 0 |a Brand communities of the politics : loyalty of the young voters regarding the political parties  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2015 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Prónay Szabolcs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81107/1/2015_honti_tamas.pdf  |z Dokumentum-elérés