A befolyásoló tényezők sokasága- avagy a vásárlási motivációk hatása az online vásárlási döntésre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sebők Beatrix
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80219
LEADER 00752nta a2200169 i 4500
001 dipl80219
005 20191112080022.0
008 191112s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Sebők Beatrix 
245 1 2 |a A befolyásoló tényezők sokasága- avagy a vásárlási motivációk hatása az online vásárlási döntésre  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Beatrix Sebők 
246 1 0 |a One of the Many Influencing Factors- the Effect of Buying Motivations on Online Shopping Decision  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80219/1/2018_sebok_beatrix.pdf  |z Dokumentum-elérés