Kalandjáték készítése Unity-ben
A feladat egy kalandjáték elkészítése Unity-ben. Az eredmény egy olyan külső nézetes játék lett, melyben a játékosnak küldetések megoldásán keresztül tud a történetben előre jutni. A célja egy kincset megtalálni, melyhez sok helyszínt kell bejárnia, és ott különböző ügyességi és / vagy gondolkodtató...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2018
|
Kulcsszavak: | Unity játékfejlesztés kalandjáték modellezés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/73495 |
Tartalmi kivonat: | A feladat egy kalandjáték elkészítése Unity-ben. Az eredmény egy olyan külső nézetes játék lett, melyben a játékosnak küldetések megoldásán keresztül tud a történetben előre jutni. A célja egy kincset megtalálni, melyhez sok helyszínt kell bejárnia, és ott különböző ügyességi és / vagy gondolkodtató feladatokat, problémákat megoldania. A játékban nagy hangsúly van a döntéseken is. A játékosnak néha döntenie kell egy-egy kérdésben, és ezek a döntések a játék későbbi részére hatással vannak. Az első ilyen nagy döntés, hogy milyen segítőket választ maga mellé, akik a játék során követik őt, és segítenek neki. A kincs megszerzéséhez egy különleges gyűjthető elemből kell a játékosnak egy bizonyos mennyiséggel rendelkeznie, melyeket a feladatok, problémák megfelelő megoldásával, vagy megfelelő döntések meghozatalával szerezhet a játékos. Ha nem sikerül eleget összegyűjteni, akkor a kincset nem tudja megtalálni. A játék elkészítéséhez több szoftvert is használtam. A karakterek elkészítését Adobe Fuse-ban, a modellezést Blenderben, a hangokat Audacityben és MuseScore-ban készítettem, illetve a hangok egyszerű elkészítését egy Androidos alkalmazással tettem egyszerűbbé, melyet Android Studioban, Java nyelven készítettem. Magát a játékot Unity-ben készítettem el, C# nyelvet használva. |
---|