Teacher-student relationship the teaching and learning process in the upper-primary schools /
In this thesis I will examine the role of the teacher-student relationship in the teachinglearning process of upper primary school students. Using psychological facts concerning their physical changes, mental stage of development and cognitive abilities, I will demonstrate that teachers building a h...
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Orosz Andrea (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2006
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/72969 |
Hasonló tételek
-
The students' perception of teacher-student relationship, teachers' justice and support of autonomy among disadvantaged and non-disadvantaged students
Szerző: Szabó Dóra Fanni
Megjelent: (2016) -
The importance of Teacher's Personality in teaching-learning process
Szerző: Kiss Katalin
Megjelent: (2000) -
The improvement of the student-teacher relationship using a monitoring methodology of the values hierarchy, interests and behaviours of students [absztrakt] /
Szerző: Abrudan Maria Madela, et al.
Megjelent: (2009) -
Students of Teacher Education in Hungary
Szerző: Jancsák Csaba
Megjelent: (2018) -
A Student-Teacher Relationship Scale mérőeszköz adaptációja és struktúrájának faktoranalitikus vizsgálata
Szerző: Huszka Noémi, et al.
Megjelent: (2020)