A mérési körülmények hatása az olvasás-szövegértés teljesítményre tanulásban akadályozott tanulók esetén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Köböl Erika
További közreműködők: Vidákovich Tibor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2014
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/52195
LEADER 00789nta a2200169 i 4500
001 dipl52195
005 20150624092139.0
008 150624s2014 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Köböl Erika 
245 1 2 |a A mérési körülmények hatása az olvasás-szövegértés teljesítményre tanulásban akadályozott tanulók esetén  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Erika Köböl 
246 1 0 |a The effect of measuring conditions on the reading comprehension of children with learning disabilities  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2014 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
700 1 |a Vidákovich Tibor  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52195/1/2013_K%C3%B6b%C3%B6l_Erika_KOESAJF_SZE_SZ.pdf  |z Dokumentum-elérés