Pop zene, közösségi média és merchandising zenerajongói szokások vizsgálata /
Elmentve itt :
Szerző: | Páncsits Vivien |
---|---|
További közreműködők: | Kincsesné Vajda Beáta (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139701 |
Hasonló tételek
-
Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására
Szerző: Schnürlein Henrik
Megjelent: (2020) -
Az influencerek és a közösségi média befolyása a fiatalok vásárlási döntéseire
Szerző: Réti Virág Bernadett
Megjelent: (2023) -
A Capturly.com közösségi média marketingtevékenysége
Szerző: Tasi Rebeka
Megjelent: (2023) -
Az idősek közösségi média és reklám fogyasztásának összehasonlítása
Szerző: Galgóczi Sonja
Megjelent: (2022) -
A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében
Szerző: Farkas Csongor
Megjelent: (2020)