A Central Médiacsoport fejlődése a Covid rányékában
Elmentve itt :
Szerző: | Nemes András |
---|---|
További közreműködők: | Farkas Gergely (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134177 |
Hasonló tételek
-
A labdarúgószervezetek üzleti modelljeinek változása a Covid-19 hatására
Szerző: Bálity Martin
Megjelent: (2023) -
Döntéshozói kommunikáció a COVID-19 pandémia hazai terjedése idején
Szerző: Papp Viola Zsuzsanna
Megjelent: (2022) -
Vállalatok üzleti modelljeinek változásai a COVID-19 bekövetkezése után
Szerző: Horák László
Megjelent: (2023) -
The convergence of the Central Eastern European states after their European Union accession
Szerző: Csonka Balázs
Megjelent: (2023) -
A COVID-19 járvány hatása az ösztönzésmenedzsmentre a KKV szektorban
Szerző: Kovács Martin
Megjelent: (2023)