Technológiával könnyebb, de milyen áron? - a technostressz jelenségének vizsgálata, különös tekintettel a felsőoktatás fogyasztóira = Technology makes it easier, but at what cost? - examining the phenomenon of technostress, with special regard to the consumers of higher education

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kincsesné Vajda Beáta
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Digitális oktatás - módszer, Oktatás - számítógép alkalmazása
Tárgyszavak:
doi:10.62561/EMOK-2023-14

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84764
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:174-184
ISBN:978-963-306-960-8