Az omnichannel vásárlói magatartás és ügyfélérték kapcsolata az okosvásárlói magatartás tükrében = The relationship between omnichannel shopping behaviour and customer value in the light of smart shopping behaviour [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kemény Ildikó Nagy Ákos Szűcs Krisztián |
---|---|
Testületi szerző: | Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged
2023
|
Sorozat: | Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84762 |
Hasonló tételek
-
Omnichannel vevőélmény fejlesztése AR segítségével a lakberendezési piacon = Improving omnichannel customer experience with AR on the home furniture market [absztrakt] /
Szerző: Hartl Katalin, et al.
Megjelent: (2023) -
How impulsive buying behaviour affects the global economy through shopping methods?
Szerző: Chen Xi
Megjelent: (2020) -
Shop ütemezési problémák
Szerző: Mracskó Balázs Sándor
Megjelent: (2009) -
Jax-Shop Elektronikai Szaküzlet Webáruház /
Szerző: Bali Richárd
Megjelent: (2023) -
Print Shop Marketing in a Digital Era Analyzing customers' needs and influences
Szerző: Abdel-Hafez Imad Ammar
Megjelent: (2018)