Kemény Ildikó, Nagy Ákos, & Szűcs Krisztián. (2023). Az omnichannel vásárlói magatartás és ügyfélérték kapcsolata az okosvásárlói magatartás tükrében = The relationship between omnichannel shopping behaviour and customer value in the light of smart shopping behaviour: [absztrakt]. Szeged.
Chicago Style (17th ed.) CitationKemény Ildikó, Nagy Ákos, and Szűcs Krisztián. Az Omnichannel Vásárlói Magatartás és ügyfélérték Kapcsolata Az Okosvásárlói Magatartás Tükrében = The Relationship Between Omnichannel Shopping Behaviour and Customer Value in the Light of Smart Shopping Behaviour: [absztrakt]. Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar: Szeged, 2023.
MLA idézésKemény Ildikó, et al. Az Omnichannel Vásárlói Magatartás és ügyfélérték Kapcsolata Az Okosvásárlói Magatartás Tükrében = The Relationship Between Omnichannel Shopping Behaviour and Customer Value in the Light of Smart Shopping Behaviour: [absztrakt]. Szeged, 2023.