A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Cserdi Zsófia
Kenesei Zsófia
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Koronavírus járvány hatása - turizmus - előadáskivonat, Okos hotel - előadáskivonat, Érintésmentes technológia - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84732
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:41
ISBN:978-963-306-960-8