Theoretical foundation of a problem-oriented language teaching [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Illés Éva Németh Nóra |
---|---|
Testületi szerző: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2023
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
19 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása - 21. sz. - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84037 |
Hasonló tételek
-
Problem-based language teaching in the 21st century [abstract]
Megjelent: (2023) -
Employing focus groups to investigate problem-based language teaching a pilot study : [abstract] /
Szerző: Wind Miklós Attila, et al.
Megjelent: (2023) -
The scientific foundations of teaching and learning
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2009) -
Challenges in foreign language teaching in Hungary the results of a mixed-methods investigation : [abstract] /
Szerző: Csizér Kata, et al.
Megjelent: (2024) -
Shadowing as a language teaching technique a case study /
Szerző: Dupák Karina, et al.
Megjelent: (2020)