Examining the relationship between school readiness and academic success in primary school in a small settlement in Vojvodina [abstract] /
Elmentve itt :
Szerző: | Simonyi Gabriella |
---|---|
Testületi szerző: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2023
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
19 |
Kulcsszavak: | Iskolaérettség - általános iskola - Vajdaság - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84032 |
Hasonló tételek
-
School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success Result of an Eight-Year Longitudinal Study /
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2022) -
Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills
Szerző: Hódi Ágnes, et al.
Megjelent: (2013) -
Diagnostic Assessment of School Readiness
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2024) -
The predictive validity of school readiness assessment
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2013) -
Serbian language and educational policy in practice at the primary school level in Vojvodina
Szerző: Égető Zsófia
Megjelent: (2016)