Online marketing, valamint az x és y generáció online vásárlási szokásai [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pataki Valentina
Testületi szerző: V. Móra Interdiszciplináris Kárpát-medencei Szakkollégiumi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2021
Sorozat:Móra Kárpát-medencei Interdiszciplináris Szakkollégiumi Konferencia 5
Kulcsszavak:Kereskedelem - elektronikus - előadáskivonat, Vásárlói szokások - előadáskivonat, Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Marketing - online - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/83305
LEADER 01047naa a2200205 i 4500
001 acta83305
005 20240124085804.0
008 240124s2021 hu o 100 hun d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Pataki Valentina 
245 1 0 |a Online marketing, valamint az x és y generáció online vásárlási szokásai   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [absztrakt] /  |c  Pataki Valentina 
260 |c 2021 
300 |a 29 
490 0 |a Móra Kárpát-medencei Interdiszciplináris Szakkollégiumi Konferencia  |v 5 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Kereskedelem - elektronikus - előadáskivonat, Vásárlói szokások - előadáskivonat, Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Marketing - online - előadáskivonat 
711 |a V. Móra Interdiszciplináris Kárpát-medencei Szakkollégiumi Konferencia  |c Szeged  |d 2021. november 26-27. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/83305/1/morakonf_2021_nov_029.pdf  |z Dokumentum-elérés