Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről /

Az óvodába lépve a gyerekek jelentős része már használja az infokommunikációs technológiákat. Az óvodapedagógus-képző intézményeknek fel kell készülniük arra, hogy a módszertani repertoárjukban digitális eszközöket alkalmazó szakembereket képezzenek. Az óvodapedagógusoknak késznek kell lenniük arra,...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hódi Ágnes
Gál Anikó
Soós Katalin
Varga Emőke
Tóth Edit
B. Németh Mária
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Szeged 2022
Sorozat:Módszertani közlemények 62 No. 2
Kulcsszavak:Pedagógusképzés - óvodai, Infokommunikációs technológia, Digitális oktatás - módszer
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/77958
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az óvodába lépve a gyerekek jelentős része már használja az infokommunikációs technológiákat. Az óvodapedagógus-képző intézményeknek fel kell készülniük arra, hogy a módszertani repertoárjukban digitális eszközöket alkalmazó szakembereket képezzenek. Az óvodapedagógusoknak késznek kell lenniük arra, hogy pedagógiai munkájukba beépítsék az IKT-eszközöket, s a szülőkkel együttműködve segítsék a gyermekek fejlődését, médiahasználatát. A tanulmány a digitális pedagógia főbb, a pedagógusképzésben megjelenő irányait mutatja be, illetve azokat a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Alkalmazott Pedagógiai Intézetéhez kapcsolódó kutatásokat, amelyek az IKT-eszközök kisgyermekkori és óvodai használatának jellemzőit írják le.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:3-18
ISSN:2063-3734